Kişisel tercihinize göre Icon Pack'ler

Heisenberg

Kayıtlı Üye
19 Nis 2014
382
0
130
#1
Evet arkadaşlar bugün karşısınıza telefonunuzun gözünüze daha iyi görünmesi için bir anlatım yapıcağım. Androidin kendi sıkıcı iconlarından sıkıldınız biliyorum. Bu icon packlerle telefonunuzun gorüntüsü gerçekten değişiyor, şöyle ki göze daha canlı geliyor.En azından benim için öyle :). Çok fazla uzatmadan şuan kullandığım 4 adet icon packi sizlere sunucam. Bu packler ilerleyen zamanlarda güncellenecektir. Başka beğeneceğiniz packler de bulabiliceksiniz.

CRYTEN ICON PACK



Arkadaşlar bu packte 2.080+ HD icon mevcut ayrıca 50 adet HD duvar kağıdı vardır. Telefonunuza kaydedebilirsiniz. Marketteki popüler launcherlerin çoğuyla uyumludur.



GOOLORS SQUARE ICON PACK



Arkadaşlar bu packte 1820den fazla icon bulunmaktadır. Ayrıca flatwallpaper üzerinden 55ten fazla duvar kağıdına sahip olabilirsiniz. Ek olarak her ay 100den fazla icon ekleniyor bu packe update yoluyla. Marketteki popüler launcherlerin çoğuyla uyumludur.



VELUR ICON PACK



Arkadaşlar bu packte 2100den fazla icon bulunmaktadır. Bulut tabanlı 44 adet duvar kağıdır mevcut. Bu icon packte haftalık düzenli olarak 50den fazla icon ekleniyor. Marketteki popüler launcherlerin çoğuyla uyumludur.



XYLEM ICON PACK



Arkadaşlar bu packte 1200den fazla icon bulunmaktadır. Bu packte de duvar kağıdı mevcuttur. Marketteki popüler launcherlerin çoğuyla uyumludur.



LUMOS ICON PACK



Arkadaşlar bu packte 1925den fazla sıradışı icon varmış.(geliştirici öyle diyor :)). Bulut tabanlı duvar kağıtları mevcut ve aylık olarak iconlar güncelleniyor.



DOMO ICON PACK



Arkadaşlar bu packte 1925den fazla sıradışı icon varmış.(geliştirici öyle diyor :)). Bulut tabanlı duvar kağıtları mevcut ve aylık olarak iconlar güncelleniyor. Lumos packin geliştiricisiyle aynı.



AXIS ICON PACK



Arkadaşlar bu packte 1600+ HD icon bulunmaktadır. 12 HD duvar kağıdı vardır. Her hafta cuma günü güncellenir.


v.2.5.0 çıkmıştır en kısa zamanda eklenecektir.

AURORA UI ICON PACK



Bu packte 1350 tane icon mevcut.



NOT:Arkadaşlar bu packlerde geliştiricilere icon isteğinde bulunabiliyorsunuz. İcon packlerinde android sürüm şartı var ama forumdaki herkesin sürümü 4.2.2. olduğu için yazmaya gerek duymadım.

Güncellenecektir... :bye:
 

Seyit

Akıllı Be!
Yönetici
17 Nis 2014
5,555
350
467
#2
Bu simge paketlerinde en dikkat ettiğim şey benim kullandığım uygualamarın simgelerin olup olmamasıdır; çünkü bir uygulamanın bile simgesi olmazsa kabak gibi görünüyor ortada sanki telefondan değilmiş gibi oluyo, üvey evlat yani ama görüyorum ki 2.000 küsür simge var herhalde düzgün bir simge paketi vardır:eek:k:
 

Heisenberg

Kayıtlı Üye
19 Nis 2014
382
0
130
#3
Seyit Acar' Alıntı:
Bu simge paketlerinde en dikkat ettiğim şey benim kullandığım uygualamarın simgelerin olup olmamasıdır; çünkü bir uygulamanın bile simgesi olmazsa kabak gibi görünüyor ortada sanki telefondan değilmiş gibi oluyo, üvey evlat yani ama görüyorum ki 2.000 küsür simge var herhalde düzgün bir simge paketi vardır:eek:k:
vardır bencede eğer yoksa bile geliştiriciye bildirip sizin için iconu yapabilir öyle bir seçenek var packlerde
 

Banchou

Kayıtlı Üye
28 Nis 2014
116
0
25
#8
goolors square'ı bir deneyeyim bakayım yuvarlak hatlar pek hoşma gitmiyor, en iyisi en köşelisi :4:
 

Anil_G

Kayıtlı Üye
5 Haz 2014
188
5
37
#12
Hocam emeğine sağlık. ben hepsini indireyim. sıkıldıkça diğerini kullanırım :)) ha bide GEL icon pack var markette görmüştüm. oda güzel :)
 

Heisenberg

Kayıtlı Üye
19 Nis 2014
382
0
130
#13
Anil_G' Alıntı:
Hocam emeğine sağlık. ben hepsini indireyim. sıkıldıkça diğerini kullanırım :)) ha bide GEL icon pack var markette görmüştüm. oda güzel :)
eklerim hocam yarın unutmazsam :)

edit:hocam baktım ben o dediğine hem gorsel olarak güzel degil hem ücretsiz hem de icon sayısı olarak az geliştiricinin yeni çıkarttığı icon pack var aurora uı diye onu eklerim yarın
 

Anil_G

Kayıtlı Üye
5 Haz 2014
188
5
37
#14
MucahitYiLmaz' Alıntı:
eklerim hocam yarın unutmazsam :)

edit:hocam baktım ben o dediğine hem gorsel olarak güzel degil hem ücretsiz hem de icon sayısı olarak az geliştiricinin yeni çıkarttığı icon pack var aurora uı diye onu eklerim yarın
Sen Bilirsin Başkan :)
 

veysi62

Kayıtlı Üye
14 Eki 2014
104
11
27
#15
merhaba paylaşım için teşekkürler. ancak bu iconları telefonun kendi laucher ında kullanamıyoruz heralde.