Titanium Backup Yedek sorunu!

77gagi77

Piko.be
Moderatör
12 Eyl 2014
80
2
17
#1
Arkadaşlar titanium backupla yedek aldımdı toplu uygulamaların yeni rom kurdum beğenmedim geri roma döndüm tianiumu kurdum o oygulamarı nasıl yklicem ana sayfasında gözümküyor o uygulamalar sd card ana dizininde duruyor titanium backup klasörüünn içinde dosyalar.
 

77gagi77

Piko.be
Moderatör
12 Eyl 2014
80
2
17
#2
Arkadaşlar bekliyorum yardımınızı dosyalar duruyor ama uygulaam görmüyor öreneyğin com.xxxxxxxxxxx.properties diye her uygulamanınki duro yedek aldım toplu işlemelrden daha önceden.
 

Seyit

Akıllı Be!
Yönetici
17 Nis 2014
5,553
348
467
#3
77gagi77' Alıntı:
Arkadaşlar bekliyorum yardımınızı dosyalar duruyor ama uygulaam görmüyor öreneyğin com.xxxxxxxxxxx.properties diye her uygulamanınki duro yedek aldım toplu işlemelrden daha önceden.
Toplu işlemlere gir, geri yükleme yap
 

77gagi77

Piko.be
Moderatör
12 Eyl 2014
80
2
17
#4
yok hocam 0 tane yedek görüyor :( ama mesela yeni şimdi uygualaay basılı tutup yedek al desem onu görüyor geri yükle yaapbiliyorum.
 

Seyit

Akıllı Be!
Yönetici
17 Nis 2014
5,553
348
467
#5
77gagi77' Alıntı:
yok hocam 0 tane yedek görüyor :( ama mesela yeni şimdi uygualaay basılı tutup yedek al desem onu görüyor geri yükle yaapbiliyorum.
Bi uygulamayı yedekle o yedeği nereye aldığını bul sonra eski yedek dosyalarını o klasöre taşı
 

77gagi77

Piko.be
Moderatör
12 Eyl 2014
80
2
17
#8
Olmuyor hocam ekran görüntüsü ekliyim isterseniz?eminim örneğin hatta yedekle diyorum flash playeri yedekliyor o kalsöre gönderiyorum dosyaların hepsini.
 

Seyit

Akıllı Be!
Yönetici
17 Nis 2014
5,553
348
467
#10
77gagi77' Alıntı:
Hocam yardim edin lutfen :(
Daha önce olmayan bi uygulama yükle ardından yedekle ve dosyasını bul diğer dosyaları oraya at bunu yaptığın halde olmazsa başka bişey yapamam

Mobil sürüm kullanılarak gönderildi.
 

Seyit

Akıllı Be!
Yönetici
17 Nis 2014
5,553
348
467
#12
Seyit Acar' Alıntı:
Daha önce olmayan bi uygulama yükle ardından yedekle ve dosyasını bul diğer dosyaları oraya at bunu yaptığın halde olmazsa başka bişey yapamam

Mobil sürüm kullanılarak gönderildi.
O zaman sendeki dosyalar yanlış kardeşim

Mobil sürüm kullanılarak gönderildi.
 

77gagi77

Piko.be
Moderatör
12 Eyl 2014
80
2
17
#13


Hocam yanlış olan neymiş bi baksana görüntü atttım neden olabilir ?
 

Seyit

Akıllı Be!
Yönetici
17 Nis 2014
5,553
348
467
#14
77gagi77' Alıntı:


Hocam yanlış olan neymiş bi baksana görüntü atttım neden olabilir ?
Peki önceden olmayan uygulamayı yükleyip yedek aldın mı ve daha da önemlisi yedek dosyasını şuan SS attığın klasörde gördün mü?
 

77gagi77

Piko.be
Moderatör
12 Eyl 2014
80
2
17
#15
Daha önceden netten titanium backup yedeği indirdim ve kurdumdu uygulamayı onu gördüdü yeni bi yedek alsam ss attım klasöre geliyor hocam.
 

Seyit

Akıllı Be!
Yönetici
17 Nis 2014
5,553
348
467
#16
77gagi77' Alıntı:
Daha önceden netten titanium backup yedeği indirdim ve kurdumdu uygulamayı onu gördüdü yeni bi yedek alsam ss attım klasöre geliyor hocam.
Bu durumda çözemediğim bir gariplik var doğrusu sorunu anlayamadım maalesef
 

77gagi77

Piko.be
Moderatör
12 Eyl 2014
80
2
17
#17
Hocam aynen bidaha marsapa kurmayı bi düşünüyodum ama vazgeçtim titanium böle yapçaksa :(